Tjejkvällen :*

Shit vad jag saknad dagen!! Det var jag, Signe, Julia och Wilma som först åkte till American take away ( ATA ) efter skolan klockan tolv på en fredag, vi åt och hade minnen jag aldrig kommer att glömma!! Sen tog vi bussen till stan igen och köpte lite godis sen skulle vi hyra en film med då sa fuckin* kassören ( Ta inte illa upp ) att vi var för små så vi åkte hem med en påse godis. Signe gick av en busstation tidigare och åkte hem till sig sen och packade. Medans jag och dom andra gick hem till mig och det var också ausom *stavning* det blev eftermiddag och vi sminkade oss, fixade håret och böt om till bättre kläder sen gick vi ut och fotograferade. Kvällen sluade med att vi åt en fin middag som mammi ordnade och vi tittade på filmen som mammi fick åka upp och hyra eftersom vi var för småå ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniferalmquist.webblogg.se

Hej Jennifer heter jag och jag är en glad 14 åring som vill dela med mig av mitt liv och gör det då på denna blogg. Jag är en hästintresserad tjej, så denna blogg handlar b.la om mitt hästliv plus livet runt om mig. hoppas du gillar det !

RSS 2.0