Trög Valborg..

Hej hopp idag är det valborg och jag vet inte vad som händer, skulle sova hos en kompis med flera men fick inte sova borta.. blir nog ev. att vara med kompisar endå men inte att sova borta, dom kanske hos mig? Aja vi får se! ;p

Käär :*

Så himlaa kär i en underbart söt kille, kan inte sluta tänka på han.. han är så underbart söt men jag vågar inte skriva till han för jag är rädd för svaret jag får.. vad ska jag göra? :/

Så jävla glad !!

Hejsaan, jag har hittat en foderhäst som lät jättebra! Så vi ringde på den idag och jag ska provrida nästa vecka ! Lite "smått" om hästen

C-ponny
snäll i all hantering, kan bara tästa lite i början genom att inte gå framåt eller att bocka. den skulle ha lite kraft om dagen och en saltsten. lätt att lasta, sko, duscha mm. sto på 9 år. rätt så grov. ja lite smått, det bästa med allt är att jag få ha min foderhäst i stallet mittemot mitt eget hus! Japp nu ska jag ta en dusch och titta på lite teve, bye bye :)

Ridit Midnight idag igen (:

Hejsan, onsdag är det idag och idag har jag ridit på BRK. Jag fick som ni kanske ser Midnight, jag fick honom förra veckan också och jag känner att det gick bättre idag än förra veckan! Vi jobbade mkt galopp och han blir lite het i galoppen men jag lutade mig bakåt, andades lungt och var själv lugn så efter ett tag mjuknade han och det gick faktiskt väldigt bra idag. Nu blir det att hjälpa mamma i badrummet som ska renoveras! ;p

Söndag 21/4-13

Hejsan. jag har tyvärr inte kunnat uppdaterat på bloggen på en evighet, min dator har varit inne på lagning men nu ska väl den funka helt! Jag har inte kunnat andvänt blogg-appen på telefonen för inläggen jag skrivit har inte publiserats men nu ska jag försöka att uppdatera igen ! Jag har ridit Nicke under tiden som jag inte har uppdaterat och det har väl gått sådär.. han har varit svår att ta in nu ett längre tag och vi har inte jobbat så bra tillsammans på ridbanan, men idag så gick det att få in mitt lilla busfrö men det kändes inte som att det skulle hålla i sig eftersom att han ryckte emot men jag hade ett stadigt grepp på grimskaftet så jag fick tag på honom, under tiden så har han även rivit staketet för han vart rädd för något och ja ni hör ju, det har helt enkelt inte gått så bra.. :/ nu så måste jag gå, syns senare! :)

Ridtureen

Idag så åkte jag ut till stallet mitt på dagen, solen låg på på ridbanan och snön är nu helt borta snart!
Jag började med att värma upp i skritt själv sen kom Elin och jag fick en gratis lektion av henne! Glaad :D
Det gick super idag faktiskt! Han var lite stel och ville inte lyssna i början men ibland har man sina dagar!
Men tillslut så lyssnade han faktiskt riktigt bra!! Jag är super nöjd över min ögonsten idag <3

Everybody is beuty

Överlycklig !!

Tjoo måndag idag och igår så var jag och hälsade på min granne som jag tänkte hyra in mig hos! Det gick super bra !
500 kronor för hovslagare och 1000 kronor för att hyra in mig i stallet och då ingår lite ut och insläpp plus hö mm. och mamma säger att hon är villig att betala, nu är det bara att övertyga pappi c;

Kupoleen :D

Tjaoo kära blogg! Måndag, eller ja söndag är det idag och idag ska jag gå och prata med min granne om stallpl,ats !! Lycklig ! Igår var jag men min kompis ifrån stockholm på kupolen, det var awesume! Jag köpte två tröjor, bilder kommer senare. men vi han bara träffas i ungefär 4 timmar för sen skulle hon hem igen.. hennes mamma kom bara hit för det var V75 och då följde moa med och var med mig. jag red även igår och det gick jätte bra på banan men jag får inte in honom ifrån hagen!! Någon som har tips vad man kan göra ?!

jenniferalmquist.webblogg.se

Hej Jennifer heter jag och jag är en glad 14 åring som vill dela med mig av mitt liv och gör det då på denna blogg. Jag är en hästintresserad tjej, så denna blogg handlar b.la om mitt hästliv plus livet runt om mig. hoppas du gillar det !

RSS 2.0