Hejsan bloggen

Hejhej, nu har jag kommit hem ifrån pappa så nu har jag min dator!! men det kommer att vara enklare att uppdatera för jag sska bara vara hos pappa varannan helg för det är en massa bråk.. men aja. Idag så ska jag och mamma gå övee till staller mittemot för jag fick hyra in mig i det stallet!! så vi ska prata priser och vad som ingår i stallhyran om jag ska ha en foderhäst där! Det låter som att det ska gå bra eftersom det är våra grannar så stallhyran blir nog inte så dyr. sen känner vi även lite olika hovslagare så det kan bli ett billigare pris där också! LYCKLIG TJEJ !!:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniferalmquist.webblogg.se

Hej Jennifer heter jag och jag är en glad 14 åring som vill dela med mig av mitt liv och gör det då på denna blogg. Jag är en hästintresserad tjej, så denna blogg handlar b.la om mitt hästliv plus livet runt om mig. hoppas du gillar det !

RSS 2.0