Ridturen ;P

Heej bloggen, idag var det sista dagen på skolveckan för mig! Lärarna skulle tydligen ha studiedag.. Men idag red jag, Lovisa och Signe, snacka om kul men endå pirrigt!! För Nicke var på sitt bushumör..Han skulle inte gå fram i skogen och jag var ensam då, för vi red på signes ridbana och jag skulle rida dit själv då. men han dampade så han gick inte fram på det där stället.. så jag fick rida efter vägen och han var spänd som en ståltråd och det gick inte bra dit!! Sen gick det sådär när vi red, men på tillbaka vägen dampade han också.. genom att inte vilja gå fram där i skogen fast när jag kom åt andra hållet, för jag red liksom den där skogsvägen på tillbaka vägen och trodde han skulle gå framåt, men neej.. så jag hoppade av för att få mer kontroll, men han var lika hestig och jag kom inte fram den där vägen där han hade dampat tidigare! Så jag fick gå efter en väg där ingen hade gått/ridit på innan. vi sjönk upp till midjan och jag ramlade.. haha aja lite busigt får det vara iallafall ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniferalmquist.webblogg.se

Hej Jennifer heter jag och jag är en glad 14 åring som vill dela med mig av mitt liv och gör det då på denna blogg. Jag är en hästintresserad tjej, så denna blogg handlar b.la om mitt hästliv plus livet runt om mig. hoppas du gillar det !

RSS 2.0