Ny header :)

Hejsan bloggen, jag känner mig lite dålig som inte har en egen header utan har en som redan finns.. Men jag har fått hjälp med mina tidigare "headrar". Men är det någon av er som skulle vilja hjälpa mig med en ny?? Skulle bli så himlaa glad! Det skulle verkligen uppskattas, ni får gärna lämna en liten kommentar var ni t.ex heter på kik så vi kan skriva ihop lite hur den ska vara mm. Det får vara vem som helst bara den kunde hjälpa mig lite!! Så skickar jag dom bilder jag vill ha med på headern och hon/han gör en header och visar mig och frågar om det är okej. Tack i förhand :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniferalmquist.webblogg.se

Hej Jennifer heter jag och jag är en glad 14 åring som vill dela med mig av mitt liv och gör det då på denna blogg. Jag är en hästintresserad tjej, så denna blogg handlar b.la om mitt hästliv plus livet runt om mig. hoppas du gillar det !

RSS 2.0