Helgen

Hejsan kära bloggläsare, äntligen fredag ! eller vad tycker ni? Under helgen kommer det vara luungt, idag ska jag hem till min farmor och farfar och mysa lite som förr, tänkte åka dit medans pappa och Maria ska på någonting i stan sent ikväll så jag passade på att åka dit och sova där idag :) Imorgon vet jag inte som händer men jag kanske ska vara med sandra och isåfall så ska vi sova över, mer bloggande om det kommer íkväll eller imorgon. På söndag ska jag vara ute hos nicke hela dagen och bara mysaa <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniferalmquist.webblogg.se

Hej Jennifer heter jag och jag är en glad 14 åring som vill dela med mig av mitt liv och gör det då på denna blogg. Jag är en hästintresserad tjej, så denna blogg handlar b.la om mitt hästliv plus livet runt om mig. hoppas du gillar det !

RSS 2.0