Harlem Shake

Tjaoo bloggen, torsdag idag och för mig så är det sista skoldagen! för lärarna ska ha typ planeringsdag tror jag. det blev en jätte lugn vecka för mig!! Åkte slalom i mondags, slutade halv tre i tisdags, började tio över elva igår, sliutar halv två idag och är ledig imorgon! Men över till Harlem Shaket, jag och min klass plus några till tänkte ha en harlem shake i skolan idag. jag ska ha en onepeace poå mig och solglasögon. jag är även den som först står och "juckar" medans dom andra sitter ner och läser/skriver :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniferalmquist.webblogg.se

Hej Jennifer heter jag och jag är en glad 14 åring som vill dela med mig av mitt liv och gör det då på denna blogg. Jag är en hästintresserad tjej, så denna blogg handlar b.la om mitt hästliv plus livet runt om mig. hoppas du gillar det !

RSS 2.0