foderhäst !!

Hejhej, spänd tjej här! Jag började ta upp med mamma i stallet att jag nu har utvecklas och lärt mig en massa om hästen mm. och att jag nu är redo för en foderhäst, mamma förstog och hållde med mig helt och förstog mig till 100% . Jag har nu börjat leta stallplats och tittat på foderhästar i närheten. men då kommer vi ju till det neggativa.. Nicke, vad ska jag göra med honom?! Jag hinner ju inte riktigt med honom men det känns ju fel att bara lämna honom.. men jag vill ju utvecklas tillsammans med en och samma häst och nicke är ju inte min och jag rider ju inte honom så ofta som om jag hade haft en foderhäst. medans om jag har en foderhäst så utvecklas jag ju tillsammans med den, jag kan tävla och den ligger ju förhoppningsvis inte lika långt bort som Nicke, för det funkar ju inte att jag är beroende av någon för jag måste ha skjuts ut till stallet! Aja jag ska ta mig en funderare över detta.


Kommentarer
F E L I C I A

hoppas du hittar någon i närheten :)

Svar: Tacktack ;)
Jennifer Johansson Almquist

2013-03-12 @ 19:22:16
URL: http://thegoldenyear.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniferalmquist.webblogg.se

Hej Jennifer heter jag och jag är en glad 14 åring som vill dela med mig av mitt liv och gör det då på denna blogg. Jag är en hästintresserad tjej, så denna blogg handlar b.la om mitt hästliv plus livet runt om mig. hoppas du gillar det !

RSS 2.0