Colleen <3

Min finaste och underbaraste Colleen, guud vad det var längesen jag red dig ( misstolka inte! ) Du har varit min favorithäst på brk i alla års tid. första gången jag klev in på brk och tittade på alla hästar såg jag något speciellt med dig på en gång! Du hade liksom den där varma och snälla blicken som ingen annan hade! Du och jag utbildades tillsammans på ridskolan och jag fick nästan alltid dig! Så himla lycklig jag var då. Nu har jag inte ridit dig på ett halv år kanske men jag tittar alltid så allt är bra med dig när jag kommer till stallet. Du och jag livet ut Colleen ! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniferalmquist.webblogg.se

Hej Jennifer heter jag och jag är en glad 14 åring som vill dela med mig av mitt liv och gör det då på denna blogg. Jag är en hästintresserad tjej, så denna blogg handlar b.la om mitt hästliv plus livet runt om mig. hoppas du gillar det !

RSS 2.0