Borlänge ridklubb

jag rider inte bara på Nicke utan även på borlänge ridklubb ( BRK ) också, det är en jätteba ridskola med jättebra ridlärare och elever. fast där rider jag bara på onsdagar, alltså rider jag bara en lektion där i veckan. sen rider jag Nicke så ofta jag kan. Min ridlärare jag har just nu heter Marika och har själv egna hästar. Hon är riktigt bestämd och har humör, men hon har lika mycket bestämt humör som glatt humör! hon skäller på en om man inte gör rätt, men det gör väl alla lärare fast kanske inte med samma tonart ;) Nu kommer det lite bilder på ridskolehästarna :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniferalmquist.webblogg.se

Hej Jennifer heter jag och jag är en glad 14 åring som vill dela med mig av mitt liv och gör det då på denna blogg. Jag är en hästintresserad tjej, så denna blogg handlar b.la om mitt hästliv plus livet runt om mig. hoppas du gillar det !

RSS 2.0