Älskar min bstavän :*

Det började andra skoldagen och du kom fram till mig och frågade vart vi skulle samlas, vi gick tillsammans till klassrummet och satt bredvid varandra i, vi var med varandra på vår första mhåltimme och pratade om allt möjligt, livet helv enkelt. Vi gjorde samma sak dagen efter och sådäri några veckor, tillslut kände vi varandra rätt så bra. Vi har kännt varandra sen skolan började och vi har redan hunnit haft två riktigt stora bråk, men alla riktiga bästisar bråkar ! Nu står vi varandra riktigt nära och vet vart vi finns, vi hörs och syns så ofta vi kan. Jag vet att dui Sandra inte kommer att bli så glad när du får se bilden, men du var ju så söt ! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniferalmquist.webblogg.se

Hej Jennifer heter jag och jag är en glad 14 åring som vill dela med mig av mitt liv och gör det då på denna blogg. Jag är en hästintresserad tjej, så denna blogg handlar b.la om mitt hästliv plus livet runt om mig. hoppas du gillar det !

RSS 2.0